Royal Black
HELLO ! alia syuhada
.
eighteen . she not cute but sweet :P
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

heartless
10 April 2012 | 2:34 AM | 0 comments



assalamualaikumm , aku sedih . tapi , aku takmau stress . sejak-2 ni macam-2 jadi . aku dah tak larat jadi macam dulu . pikiaq pasai hampa sampai diri ku tak terurus . aku malas nak jadi macam tu . :) . maafkan saya *ala-2 zizan :P .sukanyaa zizan . auch . aku sayang hampa semua . sudah-sudah la . kita kawan bukan baru kemarin . and kita pun bukan lama dah nak duk derma tu . okay ?

hey you , yup mmg alia cakap benci ? bermksud kah ? tak pernah nak benci pun . laki tak pernah paham perempuan kan ? perempuan neh perlukan perhatian yg tersayang ja . perempuan nak dihargai dan nak dia rasa dia special ja . yup , sepatutnya aku merajuk dgn dia . tapi , memikirkan aku rindu dia sangat. aku rendahkan ego aku . aku harap sangat dapat jumpa dengan dia . tunggu dia mcg . tak mcg pun . yupp , thanks youu . :) adakah aku bertepuk sbelah tangan lagi ? huh . :( .

I can't win, I can't reign
I will never win this game
Without you, without you

I am lost, I am vain,
I will never be the same
Without you, without you

I won't run, I won't fly
I will never make it by
Without you, without you

I can't rest, I can't fight
All I need is you and I,
Without you, without.... You!

Oh oh oh
You you you
Without
You you you
Without you..

Can't erase, so I'll take blame
But I can't accept that we're
Estrange

Without you, without you

I can't quit now, this can't be right
I can't take one more sleepless night
Without you, without you

I won't soar, I won't climb
If you're not here I'm paralyzed without you, without you

I can't look, I'm so blind
Lost my heart, I lost my mind without you without... You!




Old things | New things